lördag, april 22, 2006

Morgonrutin

Jag knaprar Cipralex för nöjes skull.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Cipralex för nöjes skull är, så att säga, precis dess syfte.

Jag är dock inte helt förtjust i Cipralex. Att administrera några hundra Cipralex om dagen får fingrarna att domna.

Jag tycker att din Cipralex-länk är lite tam. Här får du den riktiga:
http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=20011207000025&DocTypeID=3&UserTypeID=0

Robot sa...

Tina: Efter att jag kom hem från semestern på Koh Lanta har jag haft en rubbad dygnsrytm. Hur jag än försöker så lyckas jag inte komma in i den svenska utan jag lever fortfarande i thailändsk tid. Redan vid åttatiden på kvällen börjar jag att klippa med ögonen som en annan pensionär. En timme senare kryper jag till kojs. Klockan fem på morgonen skuttar jag med ett skratt ur min säng.

Robot sa...

Hanna: Att man knaprar Cipralex för nöjes skull var, så att säga, poängen med inlägget.

BTW: Jag har nu bytt ut den tama länken mot den riktiga. Tack!

Anonym sa...

BTW, jag skriver alla mina dagboksanteckningar med en Cipralex-penna som jag fått på Cipralex-dagen!

Robot sa...

En sådan penna skulle jag vilja ha!
Ge hit!

Colette van Luik sa...

Egentliga depressioner.
Paniksyndrom med eller utan agorafobi.
Social fobi.
Generaliserade ångesttillstånd.

Vilket av dem passar in?
Eller alla?

Robot sa...

Rubbet, Alba!