tisdag, januari 03, 2006

Dagsform

Jag har ett självförtroende som är större än Västra Götaland.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så du har valt Göteborg nu? Och en karriär inom vården?

Jippi!

Anonym sa...

Robert.
Ibland vaknar jag och tänker att du är den störste i bloggsverige. (Större än Fredrik Virtanen, och det är stort!) Då tar jag två huvudvärkstabletter och lägger mig. Men tanken finns kvar.
Du skriver ofattbart brilliant. Jag önskar att jag kunde skriva som du. Kanske kan jag gå i skola hos dig?

Ida Thunberg sa...

Skola hos Robert skulle kunna bli riktigt kul! Med ständiga raster på Lion Bar.
I´m in!

Anonym sa...

antar även du min bloggutmaning?
hugsa.blogg.se

Robot sa...

Anonym: Nä, Gbg gick bort.
Hanna: Du är en pärla! Tack för det generösa berömmet - det värmer!
Niklas: Du vet att du skulle bli relegerad inom loppet av minuter.
Ida - kvinnan som gett "ständiga raster" ett ansikte!
Sandra: Jag är för stor för Göteborg. Någon flytt dit är inte aktuell i nuläget.
Ken: I'm in to something big.
Tinselflickan: Du ser igenom min fasad i vanlig ordning.
Hugsa.blogg.se: Jag måste nog få suga lite på den där karamellen.

Anonym sa...

Jag undrar mest om ett självförtroende stort som Västra Götalands län är mycket eller lite.
Är inte hundra på att det är något att skryta med. Det gör de i alla fall inte själva, länsborna.