onsdag, maj 10, 2006

Pilsy for president!

Alla mina kompisar är duktiga, men några är duktigare än andra. Pernilla "Pilsy" Ahlsén till exempel. Hon har i dagarna kommit ut med sin kritikerrosade debutbok En fattig familjs hem tar bara fem minuter att riva.
Hade jag haft ett nattduksbord så hade den legat där nu. Men eftersom jag lever under synnerligen spartanska förhållanden tvingas jag låta boken ligga på golvet - de få gånger jag kan skiljas från den.
Förlåt, Pilsy, men du ska veta att den är i gott sällskap. Och då är det inte bara dammråttorna jag tänker på.
Köp Pilsys bok här!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, tack. Det känns riktigt bra att min bok ligger på ditt golv så länge den får komma upp och bläddras i lite då och då. Särskilt när man betänker alternativen. Olånad i en boklåda i Thailand är ju inget värdigt liv...